© Lars Wettergreen Aagesen - unless otherwise stated.

fredag den 26. april 2013

Så venter vi bare på planterne

Jeg får tomatplanterne på mandag, så jeg tænkte, at jeg hellere måtte få altenen klar. Også selvom jeg godt ved, at tomatplanterne ikke kan stilles permanent ud inden temperaturen om natten er noget højere.

Jeg har fået modificeret på de to paller jeg fandt. De blev halveret på langs, og så var jeg nød til at gøre dem kortere, da de var 2 cm for lange. Og stumperne fra de to blev til en tredje halv palle.

Så her er et par billeder af resultatet.

Kapilærkasser på paller til agurk og tomat.
 
De ekstra plantesække er til min bedre halvdels projekt på den anden altan. Der skal være blomster i altankasser og i potter på væggen. Dejligt når det nu er der vi sidder.
 
 
Kailærkasse til tomater. Og datterens vandkande er også klar.

Det er måske ikke det smukkeste at se på, men det er funktionelt og så sidder vi jo på den anden altan, hvorfra vi ikke kommer til at kunne se andet end toppene af tomat- og agurkplanterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar